گیسوکمند
گیسوکمند

دانلود انیمیشن گیسوکمند 2010 (Tangled 2010)

7.8/10

8 نفر
دیدگاه: 0
imdb sign

7.7/10

465.6هزار نفر
metacritic sign71%
rotten tomatoes sign89%

شاهزاده راپونزل کوچولو پس از گرفتن قدرت درمانگری از یک گل جادویی، در نیمه های شب توسط مادر گاتل از قصر ربوده می شود. مادر گاتل می‌داند که قدرت جادویی گل اکنون در موهای طلایی راپونزل رشد می‌کند و برای جوان ماندن، باید راپونزل را در برج پنهان خود حبس کند. راپونزل اکنون یک نوجوان است و موهایش چندین متر رشد کرده است. راپونزل زیبا تمام زندگی خود را در برج بوده و حالا نسبت به دنیای بیرون کنجکاو است. یک روز، راهزنی به اسم فلین رایدر از برج بالا می رود و راپونزل او را اسیر می‌کند. راپونزل با دزد جذاب قرار می‌گذارد که به عنوان راهنمای او برای سفر به جایی که چراغ های شناور از آنجا می آیند و هر سال در روز تولدش دیده می‌شوند، بروند در عوض او فلین را آزاد و تاجش را به او پس می‌دهد. حالا راپونزل در آستانه ی مهیج ترین و باشکوه ترین سفر زندگی خود است.

3

بازیگران فیلم گیسوکمند

عوامل فیلم گیسوکمند

دن فوگلمن

دن فوگلمن

کارگردان
روی کانلی

روی کانلی

تهیه کننده
آلن منکن

آلن منکن

موسیقی
telegram

"دانلود و تماشای آنلاین تنها با IP ایران امکانپذیر هست، لطفا v.p.n خود را خاموش نمایید ، همچنین با نرم افزار IDM در رایانه و ADM در موبایل اقدام به دانلود نمائید."

خدمات ارایه شده در تی وی روز، دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه می‌باشد و هرگونه بهره برداری و سوء استفاده از محتوای تی وی روز، پیگرد قانونی دارد.