تی‌وی روز
فیلم
فیلم ماجراجویی
زندگی جدید امپراطور
زندگی جدید امپراطور
زندگی جدید امپراطور

دانلود انیمیشن زندگی جدید امپراطور 2000 (The Emperor’s New Groove 2000)

0/10

0 نفر
دیدگاه: 0
imdb sign

7.4/10

211.9هزار نفر
metacritic sign70%
rotten tomatoes sign86%

در این انیمیشن کمدی که از افسانه های محلی تولید شده، امپراتور کوزکو (دیوید اسپید) مغرور و بی‌عقل مردی بسیار پرمشغله است. او علاوه بر حفظ مقام و اخراج مشاور مشکوکش، ایزما (ارتا کیت)، قصد دارد برای هدیه تولد خودش به خودش یک پارک آبی جدید نیز بسازد. با این حال، این به معنای تخریب یکی از روستاهای پادشاهی او است. در همین حال، ایزما برای انتقام گرفتن و غصب تاج و تخت کوزکو نقشه می‌کشد . اما، در یک ترور نافرجام توسط دست راست ایزما، کرونک (پاتریک واربرتون)، کوزکو به طرز جادویی‌ای به یک لاما تبدیل می‌شود. اکنون، کوزکو خود را ملکه کشور می‌بیند، یک گله‌دار لاما که خانه‌اش برای زمین پارک آبی کوزکو در خطر تخریب است .او  پس از کشف هویت واقعی لاما،  پیشنهاد می کند که به حل مشکل امپراتور و بازپس گیری تاج و تخت او کمک کند. اما در عوض کوزکو به او قول دهد که مکان پارک آبی اش را به جای دیگری انتقال دهد.

بازیگران فیلم زندگی جدید امپراطور

عوامل فیلم زندگی جدید امپراطور

مارک دیندال

مارک دیندال

کارگردان
رندی فولمر

رندی فولمر

تهیه کننده
جان دبنی

جان دبنی

موسیقی
telegram

"دانلود و تماشای آنلاین تنها با IP ایران امکانپذیر هست، لطفا v.p.n خود را خاموش نمایید ، همچنین با نرم افزار IDM در رایانه و ADM در موبایل اقدام به دانلود نمائید."

خدمات ارایه شده در تی وی روز، دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه می‌باشد و هرگونه بهره برداری و سوء استفاده از محتوای تی وی روز، پیگرد قانونی دارد.