فروزن 1
فروزن 1

دانلود انیمیشن فروزن 1 2013 (Frozen 2013)

8.8/10

4 نفر
دیدگاه: 0
imdb sign

7.4/10

638.4هزار نفر
metacritic sign75%
rotten tomatoes sign90%

آنا دختری مثبت اندیش و شجاع  با کریستوف مردی از کوهستان و گوزن شمالی وفادارش سون راهی سفر برای پیدا کردن خواهر آنا، السا می‌شوند. قدرت‌های یخی السا قلمرو آرندل را در زمستان ابدی به دام انداخته است. درحالی که آرندل همچون اورست سرد شده ، ترول های افسانه‌ای و آدم برفی خنده داری به نام اولاف، آنا و کریستوف با عناصر طبیعی برای نجات قلمرو در جدال هستند.  السا در ظاهر دختری آرام، سلطنتی و محافظه کار به نظر می رسد، اما در حقیقت او در ترس زندگی و با رازی بزرگ دست و پنجه نرم می کند. او با قدرت ایجاد یخ و برف متولد شده است و  این یک توانایی زیبا، اما بسیار خطرناک برای اوست. السا  نزدیک بود با جادویش خواهر کوچکترش آنا را به کشتن دهد. او بسیار ناراحت و پریشان شد و برای فرار از نیروهایش به دل کوه ها پناه برد. احساسات ناپایدار او باعث ایجاد جادو می‌شود و به طور تصادفی زمستان ابدی را آغاز می کند که السا قادر به کنترل آن‌ نیست. او می ترسد که تبدیل به یک هیولا شود و هیچ کس، حتی خواهرش، نتواند به او کمک کند.

3

بازیگران فیلم فروزن 1

عوامل فیلم فروزن 1

جنیفر لی

جنیفر لی

کارگردان
کریس باک

کریس باک

کارگردان
telegram

"دانلود و تماشای آنلاین تنها با IP ایران امکانپذیر هست، لطفا v.p.n خود را خاموش نمایید ، همچنین با نرم افزار IDM در رایانه و ADM در موبایل اقدام به دانلود نمائید."

خدمات ارایه شده در تی وی روز، دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه می‌باشد و هرگونه بهره برداری و سوء استفاده از محتوای تی وی روز، پیگرد قانونی دارد.